Zwroty i reklamacje

prokonsumencki baner duży na górze

Jak dokonać zwrotu i reklamacji w sklepie internetowym Stylowy Malec


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu - reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu-reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z paragonem lub kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Stylowy Malec Agnieszka Pawlak
ul. Bolesława Sztukowskiego 31/1
59-300 Lubin

Zwrot towaru zakupionego w sklepie internetowym

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Stylowy Malec Agnieszka Pawlak
ul. Bolesława Sztukowskiego 31/1
59-300 Lubin

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem - produktami dołącz także paragon lub fakturę.

 

baner prokonsumencki na dole tekstu

logo sklepu online Stylowy Malec
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl