Jak kupować na stronie

Jak zrobić zakupy w sklepie internetowym Stylowy Malec

1. Zamówienia można składać poprzez stronę www.stylowymalec.pl, przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

2. Produkty w sklepie są szczegółowo oznaczone na tzw. karcie produktu, która zawiera informację o właściwościach towaru, cenie, rozmiarze, kolorystyce, materiale, producencie itp.

3. Zamówienia na towary oferowane w sklepie dokonywane są przez wybór z dostępnych produktów sklepu, poprzez kliknięcie ikony "DO KOSZYKA".

Po wykonaniu tej czynności produkt zostaje przeniesiony do koszyka, następnie pojawi się komunikat "Produkt dodany do koszyka".

kliknij czarny przycisk do koszyka

 

4. Zawartość koszyka jest widoczna po kliknięciu na ikonę graficzną w prawym rogu strony obrazującą koszyk.

Po kliknięciu w Ikonę Graficzną KOSZYK uruchamia się strona pokazująca wszystkie produkty, które się w nim znajdują.

przejdź do koszyka

 

5. W celu kontynuacji finalizacji zamówienia w panelu pokazującym zawartość koszyka możemy dokonać wyboru: formy płatności oraz sposobu dostawy.

 

wybierz dostawcę i sposób płatności

6. Po wybraniu opcji „ZAMAWIAM” Klient przechodzi do kolejnego etapu składania zamówienia.

 

kliknij w ikonę zamawiam

Włączy się strona, gdzie Klient może wybrać zakupy z rejestracją lub bez rejestracji.

wybierz odpowiedni sposób logowania

Kolejnym krokiem jest podanie danych niezbędnych do realizacji dostawy.

uzupełnij dane i potwierdź zapoznanie się z regulaminem

 

7. W celu kontynuacji zamówienia kolejnym krokiem jest uruchomienie przycisku z napisem "PODSUMOWANIE"

Po kliknięciu przycisku zostanie Państwu pokazane podsumowanie dodanych do koszyka produktów oraz ich poszczególnych wartości wraz z informacjami o kosztach dostawy, terminie, formach płatności i kwocie całkowitej zamówienia.

 

kliknij w podsumowanie

 

8. Po wybraniu opcji "POTWIERDZAM ZAKUP" zamówienie złożone zostanie w naszym sklepie. Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia na podany adres e-mail.

złóż zamówienie poprzez ikonę potwierdzam zakup

9. Klient może sprawdzić stan swoich zamówień w koncie klienta oraz zmienić swoje dane w ustawieniach konta.

 

W razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 728722522 w godzinach od 9:00 do 17:00.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl